-

-

 

خرید هر یک از سامانه های پیام کوتاه و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر و یا شماره های شهرها و استانهای سراسر کشور ارسال پیام کوتاه داشته باشید، و یا از سایر امکانات مرتبط با پیام کوتاه استفاده نمایید.

مدیریت سامانه، نوشتن متن پیام کوتاه ، تنظیم زمان ارسال پیامک، تعداد ارسال، و یا انتخاب شهر و استان و انتخاب نوع شماره های دایمی یا اعتباری در اختیار شما قرار می گیرد.

شماره های فعال شهر ها و مناطق در تمام سامانه های پیام کوتاه نصب شده اند، و شما می توانید براحتی به مناطق هدف خود پیام کوتاه ارسال نمایید.

کلیه سامانه ها دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشند و مشترکین می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت نیز داشته باشند. این بدین معنی است که شماره مذکور، برای ارسال و دریافت پیامک، تنها در انحصار یک مشترک است.

زبان سامانه پیامک فارسی و استفاده از آن بسیار ساده و جذاب است. علاوه بر این، کتاب راهنما نیز می تواند مشترکین را در بهره گیری بهتر از سامانه پیام کوتاه یاری کند.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه

مهمتربن قابلیت سامانه پیام کوتاه ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه می باشد. یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰% این نوع تبلیغ است. مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی محسوب می شود.

 

مزایای اصلی استفاده از پیام کوتاه در اطلاع رسانی و تبلیغات را می توان چنین برشمرد:

 سرعت بالای ارسال :

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال (پخش) بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. ممکن است مراسمی در تاریخی خاص برگزار شود، فروشگاهی اقدام به حراج کند، مسابقه ای پیامکی برنامه ریزی شود و یا نظر سنجی عمومی انجام گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی ارسال پیامک است.

 
ماندگاری :

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی در دستگاه های موبایل مخاطبین باقی می ماند، چون حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی ندارد. فقط باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد، که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به کالا و یا خدمات معرفی شده نیاز پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع :

امروزه دستگاه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است، که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مشترکین قرار دارد. از این رو مخاطبان به محض اینکه نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی داشته باشند، براحتی این کار را انجام می دهند.

خواندن صد درصد مشترکین :

معمولا اکثر مخاطبین پیامک های دریافتی خود را در نگاه اول می خوانند، و در لحظه خواندن تمام حواسشان را متمرکز در خواندن متن پیامک تبلیغاتی می کنند.

عدم نیاز به توزیع کننده :

ارسال پیامک تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی است، که نیازی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه ارسال، توزیع می شود.

مخاطب هدفمند : 

یکی از مهمترین مزایای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی این است که قابلیت هدفمند سازی مخاطب را دارد. استفاده از سایر روش های هدفمند مانند تلفن و یا نامه، زمان بر و هزینه بر است و نیازمند نیروی انسانی است.

هزینه متناسب با تیراژ :

چاپ کاتالوگ و توزیع آن شاید برای هر مخاطب حدود ۱۰۰ تومان هزینه داشته باشد، اما اگر برای هر نفر دو پیامک تبلیغاتی هم ارسال شود، بیش از ۲۰ تومان خرج نخواهد داشت. علاوه بر این مدیریت تیراژ در ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار آسان تر است. شاید هیچ گاه نشود ۱۰۰ برگ کاتالوگ با هزینه مناسب چاپ کرد، اما می توان ۱۰۰ پیام کوتاه فرستاد بدون اینکه تیراژ پایین روی هزینه هر پیامک تبلیغاتی تاثیر منفی داشته باشد.