مخاطب باشگاه مشتریان

 

-

 

 

 

همه صنایع  و سازمان  ها می توانند  مخاطب باشگاه مشتریان  و باشگاه اعضا باشند. هر شرکت  و سازمانی که مسئله وفادارسازی و ارتباط مداوم و موثر با مشتریان  و اعضا در اولویت بوده و با طیف عظیم  و تعداد بالای مشتریان  در ارتباط می باشند، می توانند مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه مشتریان و کلوپ اعضا باشند.

 

 برخی از مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه اعضا و مشتریان  عبارتند از:

·         بانک ها و موسسات مالی اعتباری

·         شرکت های بیمه

·         شرکت های کارگزاری بورس

·         شرکت های لیزینگ

·         شرکت های خودروسازی

·         شرکت های صنایع غذایی

·         شرکت های لوازم خانگی

·         شرکت های مواد شوینده و پاک کننده، لوازم آرایشی و بهداشتی

·         مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، پزشکی، دنداپزشکی و...

·         شرکت های تولید کننده و واردکننده پوشاک، ساعت، جواهر و زیور آلات 

·         فروشگاه های زنجیره ای

·         رستوران ها، فست فود ها و...

·         هتل ها، مراکز خدمات مسافرتی و گردشگری، خطوط هوایی

·         مراکز خرید و مجتمع های تجاری

·         موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و...

·         انجمن های صنفی، اتحادیه ها، گروه های عمومی تخصصی و...

·         مراکز فرهنگی و هنری، سینما، مجموعه ها و باشگاه های ورزشی، مراکز تفریحی و...