-

فروشگاه و پیامک

-

فروشگاه و پیامک

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

مطالعات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی‌گردد.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

باانجام همین چند مرحله ساده مشتری خود را حفظ کنیم.

باانجام این مراحل می توانیم برای دفعات بعدی و خرید های بعدی روی مشتری های مان حساب ویژه این باز کنیم، آنها حتما می آیند، شک نکنید!

1 .در فرایند خرید شماره تلفن همراه مشتری را از وی دریافت کنید، تا فرآیند مشتری مداری آغازشود.
2 . چنددقیقه پس از خروج مشتری ، پیامی با محتوای تشکر ارسال کنید. ارزش کارتان را بالا ببرید و به مشتری حسی خوبی از خریدش بدهید.
3 . تخفیف ها و عرضه محصولات جدید را به مشتری اطلاع دهیم.
4 . کد تخفیف را برای مشتری ارسال کنید تا در خرید بعدی همراه فروشگاه شما باشد.
5 . با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.
6 . تغییرات اعم از جابجایی فروشگاه، افتتاح شعبه جدید، شروع فروش اقساط ی برای مشتری پیامک کنید. این حس همراهی مشتری برای حضور مجدد در فروشگاه شما ترغیب میکند.