ابزارهای اطلاع رسانی
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
0 نظر
1705 بازدید

با توجه به نیاز غیر قابل انکار هر کمپانی به استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی جهت معرفی خود و محصولات و یا خدمات قابل ارایه به مشتریان در دنیای واقعی تجارت و پیش بینی بودجه های قابل ملاحظه سالانه برای تبلیغات و اطلاع رسانی و با در نظر گرفتن سیاست های واحد روابط عمومی هر کمپانی، یقینا جهت اطلاع رسانی و تبلیغات موثر و نتیجه بخش در دنیای مجازی نیز نیاز به طراحی شیوه ها و برنامه ریزی روش های ویژه هم راستا با سیاست های کمپانی در محیط اینترنت خواهد بود.سفارش آگهی های الکترونیکی در غالب بنر و تصاویر متحرک با طراحی گرافیکی و محتوای متناسب با زمینه فعالیت و محصولات کمپانی، از لحاظ اثر گذاری و نتیجه بخشی همانند بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر عمل نموده و جهت نیل به موفقیت در تجارت الکترونیک ضروری است.سفارش آگهی در وب سایت های پربازدید و با ترافیک بازدیدکننده بالا نیز در افزایش رنک وب سایت و ارتقای سطح در نتیجه جستجوهای موتورهای جستجوگر اثر مستقیم داشته و باعث افزایش میزان فروش مستقیم و توسعه بازار محصولات کمپانی نیز خواهد شد.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر