-

 

 

 

آیا در ارسال پیامک به اپراتورهای مختلف همانند تالیا یا ایرانسل و دیگر اپراتورها محدودیت دارم ؟

خیر سامانه پیامک  102030با تمامی اپراتورها سازگار بوده و به تمامی اپراتورهای تلفن همراه کشور قادر به ارسال پیامک میباشید.

آیا در سامانه پیامک  102030قادر به ثبت مخاطب و گروه بندی آنها هستم ؟

 بله شما قادر خواهید بود تا برای مخاطبان خود ابتدا یک گروه تعریف و سپس اطلاعات آنها را یا به صورت تکی و یا از طریق فایل وارد نمایید. همچنین دارای دفترچه تلفن و امکان جستجو در مخاطبان می باشید .

شماره اختصاصی چیست ؟

شماره ای اختصاصی شماره ای است که ارسال پیام های از آن قابل ارسال می باشد. در سامانه پیامک 102030 برای بالا بردن امنیت کاربران داشتن شماره اختصاصی برای هر کاربر اجباری می باشد. شماره های اختصاصی به شکل 8 رقمی و یا 10 رقمی و یا 12 و یا 14 رقمی به کاربران اختصاص داده میشود. همچنین شماره های اختصاصی 8 یا 10 یا 12 و یا 14 رقمی از نظر کیفیت و نوع ارسال و یا دریافت هیچ تفاوتی با یکدیگر نمی نمایند و تنها دلیل تفاوت قیمت آنها کوتاه تر شدن شماره و یا زیبایی آنها می باشد.

چرا شماره اختصاصی در این سامانه اجباری می باشد ؟ 

اجباری بودن شماره اختصاصی برای هر کاربر؛ باعث اعتبار سامانه و امنیت کاربران می باشد چرا که اگر کاربری در سامانه های که از شماره های اشتراکی و یا share number که یک شماره را جهت ارسال پیامک به چندین کاربر اختصاص می دهند پیامک غیر اخلاقی و یا خارج از قوانین جمهوری اسلامی ارسال نماید تمامی کاربران استفاده کننده از آن شماره متهم می باشند و همچنین طبق قوانین مخابرات سامانه هایی که از شماره اشتراکی و یا share number استفاده می نمایند متخلف هستند و در صورت متوجه شدن؛ شماره ای که جهت ارسال پیامک به چندین کاربر اختصاص یافته شده به همراه امتیازش از طرف مخابرات مسدود می گردد وسامانه قادر به ادامه سرویس دهی به کاربرانش نمی باشد.

هر پیامک فارسی و انگلیسی دارای چند حروف و یا کاراکتر می باشد . اگر متن پیامک بیشتر از تعداد مجاز باشد پیام ارسال میگردد؟

هر پیام فارسی 70 کاراکتر می باشد و هر پیام انگلیسی 160 کارکتر می باشد . اگر تعداد حروف و یا کاراکترها از 70 در فارسی و 160 در انگلیسی بیشتر گردد پیام ارسال گریده و بر اساس تعدا کارکترهای اضافه شده از شارژ پیامکها کم خواهد شد به طور مثال یک متن 71 کاراکتری دو عدد پیامک محسوب می گردد.

آیا سامانه قابلیت اضافه نمودن بخشهای سفارشی را دارد ؟

بلی شما قادر خواهید بود تا درخواستها و سفارش خود را به پشتیبانی سامانه تیکت بزنید تا بعد از بررسی برای شما فعال گردد.

محدودیتی برای ارسال اس ام اس به اپراتور های تلفن همراه وجود دارد؟

خیر. شما می توانید به کلیه اپراتور های تلفن همراه، اعم از همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل در صورتی که سیستم دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال نکرده باشند، پیامک ارسال کنید.

در صورتی که مخاطب دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده باشد،، آیا هزینه ارسال کسر خواهد شد؟

خیر. در این حالت در واقع اس ام اس اصل ارسال نشده. شما در لیست ارسال شده ها پیغامی مبنی بر اینکه این شماره دریافت اس ام اس تبلیغاتی را غیر فعال کرده مشاهده خواهید کرد و هزینه آن از پنل شما کسر نخواهد شد.

آيا دريافت پيامک نيز هزينه دارد؟

خير، دريافت پيامک براي همه مشتريان رايگان است .

حداقل شارژ اعتبار چقدر است؟

هيچ محدوديت و حداقلي براي شارژ حساب وجود ندارد ، شما ميتوانيد به هر ميزان پنل کاربري خود را شارژ نماييد.

تفاوت شماره هاي عمومي و اختصاصي چيست؟

خطوط عمومي خطوط معمولا رندي هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خريداري شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت اماني در سامانه قرار داده شده است ، از آنجايي که اين خطوط به نام شرکت هستند و مسئوليت تمامي ارسال هايي که از اين خطوط صورت ميپذيرد مستقيما برعهده شرکت ميباشد تمامي پيامک هاي ارسالي از اين خطوط قبل از ارسال بايد توسط ما تاييد شوند، بنابراين ما اين خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه اي، ارسال انبوه و ارسال به کد پستي قرار داديم چرا که اين بخش ها توسط ما تاييد ميشوند.

آيا مي توان خطوط عمومي را به خطوط اختصاصي تبديل کرد؟

خطوط عمومي ماهيتا عمومي نيستند، بلکه يک شماره است که به صورت اختصاصي توسط ما خريداري شده و به چندين کاربر تخصيص داده شده و با اين کار به اشتراک گذاشته شده است، براي همين اين شماره عمومي (اشتراکي) ناميده مي شود.

آيا براي ارسال محدوديتي وجود دارد؟ به عنوان مثال محدوديت روزانه؟ يا محدوديت در هر بار ارسال؟

خير هيچ محدوديتي وجود ندارد، اين نرم افزار قادر است تا 5 ميليون پيامک را در يکبار ارسال نمايد و در اين مورد کامل تست شده است.

براي ارسال هاي با تعداد بالا مثلا 50000 پيامک بايد کار خاصي انجام شود؟

خير سامانه قادر است تعداد زيادي پيامک را در يک مرحله ارسال نمايد، با اين حال پيشنهاد ميشود براي ارسال هاي بيش از 1000 عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرماييد.

ليست سياه مخابراتي چيست؟

مخابرات يک پيامک براي مشترکين ارسال کرد به مضمون عدم دريافت پيامک تبليغاتي، مشترکيني که به اين پيامک جواب مثبت دادند ديگر از خطوط 1000، 2000 و 3000 پيامک تبليغاتي دريافت نخواهند کرد. در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پيامک به چنين مشترکيني نوع گزارش تحويل "نرسيده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبني بر "ارسال نشده" ارائه ميگردد. براي رفع اين مورد مشترک بايد با شماره کافيست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و براي خطوط ايرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال فرماييد دقت نماييد که برخي از خطوط 1000، 2000 يا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتي و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازي، بيمارستان ها، وزارت خانه ها و..)، اين خطوط شامل ليست سياه نمي شوند، بنابراين دريافت پيامک از چنين خطوطي نشان دهنده دريافت پيامک تبليغاتي از ساير خطوط نمي باشد.

چگونه هزينه پيامک هاي ناموفق در پيامک هاي تکي و گروهي عودت داده مي شود؟

در خطوط 1000 و خط ثابت: پس از دريافت گزارش به صورت اتوماتيک هزينه پيامک هاي نرسيده به مخابرات عودت داده مي شود و گزارش ها به صورت هفتگي حذف مي شوند، بنابراين قبل از گذشت يک هفته دانلود گزارش ها را دريافت نماييد.

در خطوط 3000: گزارش گيري بايد حداکثر تا مدت 24 ساعت انجام شود، در غير اينصورت گزارش توسط اپراتور حذف مي گردد.

در خطوط 2000: چنانچه مي خواهيد هزينه پيامک هاي نرسيده در خطوط 2000 به صورت کامل به شما بازگردانده شود 48 ساعت پس از ارسال عمل گزارش گيري را انجام دهيد، تا هزينه تمامي پيامک ها به جز رسيده به گوشي عودت داده شود.

ارسال از خطوط ثابت به چه صورت مي باشد؟

ارسال از خطوط ثابت براي شهروندان تهراني با پيش شماره 021 و براي شهرستانها با پيش شماره 21000 مي باشد، کيفيت ارسال اين خطوط بسيار بالا بوده و شامل ليست سياه مخابراتي نيز نمي شوند.

مدارک لازم جهت خريد خط ثابت:

•             کپي و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر

•             کپي کارت ملي مالک خط

•             پر نمودن فرم خريد خط ثابت

براي اينکار از بخش پشتيباني درخواست خط خود را ارسال نماييد، کپي قبض تلفن (در صورتيکه مستاجر هستيد اجاره نامه نيز مورد قبول مي باشد) و کپي کارت ملي شما نيز بايد از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد.